Üzemeltető: Blogger.
RSS

Ismét kavarnak

Ezúttal Topi a kiszemelt áldozat szerda esti kitörése miatt. Ugyanis éjszakás volt, mi a délutánban szétszedtünk egy csomó gyógyszertartó dobozt rekeszekre és beáztattuk 3 lavórba. Topi bejött az éjszakai műszakba azzal, hogy "Tudtam! A múltkor is nekem kellett!" Tegnap délután a társaim ezt a jelenetet megbeszélték a harmadik emeleti nővérszobában, véleményt nyilvánítottak és elhatározták, hogy beterjesztik Topit a főnővérhez az esti viselkedése és más problémák miatt. Én megjegyeztem közben, hogy engem ne keverjenek bele, én ebben nem veszek részt. Topival valóban vannak bajok, mert nem igazán veszi ki a részét a melóból, igyekszik menekülni a nehéz feladatoktól, például nem emelgeti a betegeket, hanem egy másik nővért kér meg. Nos, ez az emelgetés tényleg nagyon megterhelő, mert én a 65 kilómmal, vékonyka alkatommal kiültetek a székbe egy 120 kilós személyt és közben azt érzem, hogy hamarosan leszakad a vesém. Az ilyen emeléseket férfiak végzik a kórházakban, beteghordók, akik jó erőben vannak. Nálunk ez nem adatik meg, nem vesznek fel az ilyen melóra külön embereket. Mindent a nővér csinál. Bizonyos technikák vannak az ilyen nehéz személyek ültetésére, átemelésére, fektetésére, mozgatására, de mégis borzasztó nehéz. Lehet, hogy jobb lenne nekem valamelyik klinikában...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése