Üzemeltető: Blogger.
RSS

Utólag

Ezúton gratulálok Actinomyces-nek és Fuhur-nak, hogy elvégezték az orvosi egyetemet és doktorrá váltak. Meg mindenki másnak is, aki valamilyen sulit vagy tanévet sikerrel teljesített. Sajnos nem örülök most mások sikereinek, amiért elnézést kérek, de hiába nekem a 4,3 átlag a suliban, még hátravan 2 év, rosszul alakulnak a dolgok, egyre több a baj és nincs kilátásban semmi jó. Illetve kész a felújítás, hazaköltöztem, kaptam egy lapostévét szuperolcsón (még nem fizettem ki), lemondtam a vonalas telefont (csak Momó miatt volt rá szükség), új függöny, új szőnyeg, új szekrény, új élet... De valahogy nem válik be ez az új rendszer. A meló sem megy már úgy mint régen: nem nagyon segítenek akik régebben segítettek, Ibivel sem beszéljük már meg hogyan kell szakszerűen beszerelni a villanyt az orvosi tusba (ami mellesleg nem létezik, mi találtuk ki, nincs is zuhanyzó az orvosiban). Van viszont betegkíséret, ugyanazok a betegszállítók, ugyanaz az intézeti autó meg azok a sofőrök, ugyanannyit beszélnek hozzám, ugyanolyan rendesek, de én nem vagyok ugyanolyan és ők nem veszik észre.

Ezúton kérek elnézést Álomtej-től Dr Cs.Zs szájsebész nevében is tisztelettel, amiért a doktor úr 2009 októberében a következő kijelentést tette a jelenlétemben: "Ugyanolyan dolgozó orvos vagyok, mint a többiek, csak nekem még nincs meg a szakvizsgám. Én azért ezt a hivatást választottam, hogy segítsek és nem várok elismerést cserébe." Én meg nem olvastam a blogtársakat, mielőtt a bejegyzést megírtam. Ha még valakit megbántottam akaratomon kívül, még egyszer: ne haragudj. 

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Örülök, hogy írtál!:)Csak lassan, csak lassan.
És lesz még sok minden, amin már tudsz majd nevetni is. Most még nem, de majd fogsz.Majd meglátod.:)

SheWolf írta...

Ó, azoknak az embereknek kell a leghálásabbnak lenni, akik nem veszik észre, hogy belül nem vagy ugyanaz. Azok tartják meg a kereteidet, amikor Neked nincs erőd hozzá. Sokszor amúgy meg van a képességük az észrevevéshez, de nem gondolják azt, hogy joguk és munkaköri leírásuk mások lelki állapotáról véleményt alkotni. Mennyivel jobbak tudnak lenni, mint a segíteni akarók!

actinomyces írta...

Köszönöm szépen :-) Te meg tarts ki és ÍRJ, most már nekem is van időm olvasni :-)

Megjegyzés küldése