Üzemeltető: Blogger.
RSS

Momó nélkül

Egy csomó minden nem működik, mert Momó nincs itt, nem lehet felhívni, nem lehet üzenni és nem segít, ha valamit nem tudok egyedül. A lapostévét sem tudom használni, mert van 3 távirányító, tudom hogy a legnagyobb a tv, a kicsi a MindigTv doboz, a szürke a dvd. Igen ám, de valamit nyomni kell a tv irányítón ha a két másik közül egyiket bekapcsolom. Csak nem tudom mit kell nyomni. A MindigTv egyszer már bekapcsolta a Jóban Rosszat, de nem tudom mit nyomtam és inkább kikapcsoltam mindent, mert nem tetszik a Jóban Rossz és máshova meg nem tudtam állítani, mert nyomkodni kell és én nem értek a gépekhez.
A számítógépet sem értem, csak amit már megmutattak sokszor, vagy minden oda van írva.
A telefont meg egyáltalán nem használom, mert úgysem hív senki, én meg nem akarom zaklatni a "barátaimat" vagy egyáltalán nincs is meg a számuk. Momó számát fejből tudom már az első naptól és nem felejtem el ameddig élek. Lehet, hogy azóta már lecserélte.
A fűnyíróval is meggyűlt a bajom, mert nem úgy kell használni mint a régit, de azért mégis beindult és vágta nekem a füvet és meg is állt ha akartam.
A fagyasztó még mindig dugig van kajával és nem is fogy, mert Momónak vásároltam be, de nem jött. Nem főzök azokból semmit, mert hátha lesz valaki, aki majd eszik és ha nem lesz pénzem, nem tudom pótolni, én magam meg nem vagyok éhes. Egyszer eszek naponta vagy néha másfélszer, mert nem vagyok éhes és megterhelő az evés.
A hűtő már legalább 30 éves Lehel, már néhány hónapja folyik egy kicsit, új kellene. Arra gondoltam ha Momó fodrász berendezése elkel, abból a pénzből veszek egy új hűtőt, már kinéztem: Gorenje fagyasztó nélküli, belül világoskék átlátszó polcok, alul 2 fiók, keveset fogyaszt, nem kell leolvasztani és a régi hűtőt elviszik mint veszélyes hulladékot.
Néha kinézek az ablakon, és várom hogy érkezzen a szürke Swift, benne Momó és nyílik az ajtó, bejön és megölelget és éhes... De az az autó nem érkezik többet, nem nyílik az ajtó... és nem lesz kit felhívni, hogy segítsen, hogyan működik a távirányító.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése