Üzemeltető: Blogger.
RSS

Zűrzavar

Szociban ismét hatalmi játszmák indultak, főleg egy kisebbségi kiscsaj részéről, aki fél éve van nálunk és a betegek utálják mert nem foglalkozik velük eleget, nem figyel rájuk, nem emel, nem tisztáz délben, néha előre megírja a megfigyelőlapokat, fájdalmat okoz a betegeknek, mert rosszul fogja vagy kapkod vagy nem tudom mi. Ez a csaj a hétvégén egyfolytában parancsokat osztogatott, hogy ezt csináljam, azt csináljam, nem jó a sorrend, és tovább bizonygatta, hogy ő aztán a tuti munkaerő, mert ő sorrendet tart meg majd ő megmondja. Mire odajött, hogy mi bajom vele, megmondtam hogy nem ő a főnök, én sem utasítgatom őt, mindenki csinálja a dolgát, ne parancsoljon. Erre kezdte elölről, hogy de sorrendet kell tartani az etetésnél meg a mindenben és ő a maximumot adja, stb. Szerintem amint lesz jobb, megyek a szociból el bárhova, mert ez már egy kicsit gáz. Tisztára mint Zs, akit tavaly kitettek Acélba a hyperdaemens házba a város másik végébe a prasnya alkeszekhez. H.K-t meg most tették ki ugyanoda a zárt osztályra az agresszív üvöltő-verekedőkhöz. Szegény 2 nap után belázasodott és 200/100-on maradt a vérnyomása, nem tudták lehúzni, ezért most otthon van. EKG-ja rendkívül cirkalmas, leginkább zűrzavar, ahányszor nézik, annyiszor más. Ezért aztán nincs diagnózis, annyi biztos, hogy ritmus zavar, de még egy csomó vizsgálat hátravan. Én nem vagyok orvos, de szerintem hatékony gyógymód lenne, ha bejelentené, hogy felmond, be is adná az igazgatónak és hátha visszaveszik hozzánk, a kisebbségi főtörzs őrmestert meg kitennék helyette Acélba. És H.K szépen megnyugodna és visszaállna a vérnyomás meg EKG meg minden a rendesbe.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése