Üzemeltető: Blogger.
RSS

27

Hát igen. Ma vagyok 27 éves és nagyon nem örülök neki. Például azért nem, mert 27 év telt el úgy, hogy semmi hasznosat nem csináltam. Egyfolytában csak tanultam, sulikba jártam meg egyetemre, nyelvvizsgáztam, nem aludtam, könyvtárba jártam és sok barátot szereztem. 2002 volt az az év, amikor a legklasszabb dolgok történtek velem: sikeres nyelvvizsga, tuti tanulmányi eredmények, új barátságok, bejutottam az egyetemre, okos voltam, szép ruhákban jártam... azóta sem voltam olyan szép. Ez az év viszont egy óborzalom már az elejétől. Mi jöhet még?

11 megjegyzés:

Béb írta...

Majd rendeződik! Boldog születésnapot kívánok!

szaguldo kacaj írta...

Ne mondd már, hogy semmi értelmesen nem csináltál! A tanulás szerinted nem az? A tudás az egyetlen, amit nem vehetnek el tőled.

vadvirag5 írta...

"Minden talajban megterem valamiféle virág. Minden napnak van valamilyen öröme. Neveld rá a szemedet, hogy meglássa azt." (WASS ALBERT)

Ezzel a pár sorral kívánok boldog születésnapot, Isten éltessen nagyon sokáig!

Szeretettel: Edit

Tilia írta...

Béb & Vadvirág: Köszi szépen.

Kacaj: Sok minden kimaradt a sok tanulás miatt, de még nem késő. A tudás hatalom. Tudom.

szaguldo kacaj írta...

De mi maradt ki, amit annyira sajnálsz? És igen, nem késő. 27 évesen szerintem még semmiről nem maradtál le.

Tilia írta...

Nem mentem világot látni például. Sem okos nem lettem a sok tanulástól. Majd írok egyszer erről, hogy milyen dolgokat nem tudok amiket kellene.

SheWolf írta...

Boldog Születésnapot, Kobak! Kívánok Neked minden szépet és jót, és sok erőt és szerencsét a terveid, vágyaid megvalósításához!

muzli írta...

Az ég világon nem vagy lemaradva semmiről. Isten éltessen nagyon sokáig. :o))

MuciFoci írta...

Boldog Szülinapot! :)

A 27 év egyáltatlán nem késő hogy világot láss. Sőt, érettebb fejjel talán jobb is. Más kérdés hogy honnan kezdődik a 'világ'...

Tilia írta...

Fuhur & muzli & MuciFoci: Köszönöm szépen.

szaguldo kacaj írta...

Na látod, hogy semmiről nem vagy lemaradva? :) Én pl. "már" 34 éves vagyok és még sose voltam családi nyaraláson, se a Balatonnál... De egyáltalán nem bánom.
Hajrá! És ne búslakodj!

Megjegyzés küldése