Üzemeltető: Blogger.
RSS

Helyi hírek

Mindenekelőtt nagyon jólesik, hogy ennyien felköszöntöttetek születésnapom alkalmából. Köszönet érte.
Gondolom, mindenki észrevette, egy kicsit megújult most a látkép errefelé és szerintem ez marad.
Egyébként a héten nem igazán voltam a topon, hétfőn elmaradt az összes anatómia meg angol is, de azért a diák igazolványt végre megkaptam és ezek után kedvezményesen utazok. Kedden délelőtt melóztam, délután suliba mentem, elszúrtam a SzES-t de nagyon, főleg a légzésfunkciós részt. Vagy pótnapot kérek, hogy javíthassak vagy jövő kedd.
Bizonyos oktatók meg azzal fenyegetőznek, hogy aki harmadév végére nem tudja betéve az összes gyógyszereket, összes betegségeket és terápiákat, nem tudja kezelni a gépeket és eszközöket, nem tudja elvégezni és kielemezni rtg, ekg, mri, stb vizsgálatokat, az ne reménykedjen. Ezért mostanságiban az összes diák imádkozik. De nem ám azért, hogy mindent tökéletesen elsajátítson vagy átmenjen a vizsgákon, hanem azért imádkoznak Istenhez, hogy az a sok rosszakaró oktató azon nyomban fogja már be! Meg hiába próbálják elhitetni velünk, hogy a nővérekre ugyanazok a jogok és kötelességek vonatkoznak mint az orvosokra, egymás munkáját kell hogy segítsék, egymás nélkül nem járnak sikerrel, mert úgysem hisszük el.

5 megjegyzés:

SheWolf írta...

Az utolsó mondatot nem értem. Pontosabban a nem értést nem értem.

Tilia írta...

Ha az orvos-nővér munkakapcsolat a kérdés, akkor:
A nővér csak akkor tud ápolni, ha az orvos gyógyít. Nekünk azt tanítják, hogy az orvos és a nővér egyforma értéket kell hogy képviseljen és egymásra vannak utalva. Tehát a suli szerint az orvos nem parancsolhat a nővérnek, nem a főnöke és egyenrangú partnerként kell vele bánni. Igen ám, csakhogy vannak orvosok akik mindent megengednek maguknak, hogy ő a valaki és majd ő megmondja, a nővérke meg ne szóljon bele. És sajnos nagyon sok orvos ilyen. Semmibe veszik az ápolók munkáját.

SheWolf írta...

Hát erről most ne vitatkozzunk. Láttam én ennek a történetnek a másik oldalát is.

SheWolf írta...

Hát erre inkább nem írok most semmit.

Tilia írta...

Én is ismerek nővért, aki piszok disznó és direkt betesz a társának meg az orvosnak meg mindenkinek. Én ebben a bejegyzésben magamról beszéltem, hogy találkoztam pár olyan orvossal, aki nem írta fel a gyógyszert, nem kért vizsgálatot, hagyta meghalni a beteget, mobiltelefonált a feleségével műtét közben, stb. Én már sok ember haláláért feleltem ilyen orvosok miatt, mert én vittem ahhoz az orvoshoz.

Megjegyzés küldése