Üzemeltető: Blogger.
RSS

Minden oké

Tavaly azt mondták, hogy ne aggódjunk, 2012-ben nem lesz gáz. Most meg lehet, hogy villany se. Melóban épp arról mennek a találgatások, hogy mi jöhet még. Mióta átszerveződött a szoci, a nővérkék fizetését bruttó 15 ezerrel megemelték, elvették az étkezési jegyet, cserébe fele annyi az ebéd díj és kétszer akkora adag kaját adnak a menzán. Az én beosztásom erre a hónapra egy óborzalom. Mind reggel. Semmi műszak, se délután, se éjszaka. De nem csak nekem van így. Így aztán nekem csak a betegkíséreti pótlék és az ágy melletti pótlék van. Néha azért bevállalok egy kis mosodát szennyest válogatni és tisztaruhát felhordani, szétosztani a három emeletnek a raktárakba. Január óta meg az összes dolgozó és beteg a szociban meglehetősen kedves velem. Mindenki normálisan beszél, nem piszkálnak, nem ugráltatnak, nem gorombáskodnak, békén hagynak, segítenek és segíteni akarnak. A nővérkék meg különösen. Segíteni akarnak. Elhívnak a városkába kávézni, vásárolgatni, bámészkodni, dumálni, magukhoz, dicsérgetnek hogy mennyit melózok és mennyit vállalok és már baromira unom az egészet. Amikor meg volt normális életem, kapcsolatom, stb, mindenki tojt rám, mindenki piszkált, mindenki kerülte a melót, helyettük dolgoztam, most meg hogy én milyen fasza gyerek és nővérke vagyok. Na menjenek a hóviharba.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése