Üzemeltető: Blogger.
RSS

28

Tilia ma 28 éves. Igen. Nem öröm ez neki, mert öregnek érzi magát. Normális embereknek ilyenkor családjuk van, vagy legalább férjük vagy párjuk vagy normális életük. Nekem van saját felújított lakásom, rendes munkám, király főnököm, jó fej barátaim, 3 cirmos macskám és a hét végére a fürdőszoba is elkészül végre, tesóm egy csomót melózott vele, amennyire tudtam, segítettem neki és köszi szépen neki, hogy megcsinálja és tök jó lesz. Egy hete vagyok táppénzen, mert hurutos torokgyulladással melóztam a hónap eleje óta és felülfertőződött a szociban. Ma visszamentem háziorvoshoz és péntekig maradok. Hétvégén aztán megyek a melóba, már épp ideje lesz. Ma délután bemegyek a melóba, leadom a papírt és viszek be valami süteményfélét a nővérkéknek.

3 megjegyzés:

muzli írta...

Nem vagy öreg. :o)) Én imádtam 28 lenni. Hidd el ezt egy nemsokára le se merem írni hány évesnek. Nagyon boldogat!!!!

lallalla írta...

Isten éltessen! :)

MuciFoci írta...

Boldog Szulinapot!

Es persze jobbulast! :)

En 29 1/3 vagyok es meg mindig nincs sajat lakasom... :) A cicak pedig hosszu evekig csak almok lesznek.

Megjegyzés küldése